2015. május 9., szombat

Díjat kaptam!




Nagyon szépen köszönöm a díjat Barbynak, aki az Édes Élet írója :)


Szabályok:
1.) Rakd ki, hogy kitől van!
2.) Írj 10 dolgot magadról!
3.) Válaszolj 10 kérdésre!
4.) Írj 10 kérdést!
5.) Küldd el 10 embernek!

Tíz dolog magamról:
1. Angliában élek. Azaz három hónapja még ott éltem, most éppen Skóciában lakok. Sokat költözök.
2. Nem sok barátom van, mivel a sok költözés miatt nem tudom megtartani őket. De akik a barátaim, azok tényleg igaz barátok. (A fele angol, a fele magyar, és van egypár Spanyol, román és török is. Ja, meg olasz.)
3. Van egy kutyám, akinek Grafit a neve, mivel imádok rajzolni, és persze a kutya fekete. Azt tervezem, hogyha lesz egy fehér kutyám, akkor radírnak hívom. :D
4. Szarkasztikus vagyok. Nagyon. El sem tudom képzelni hogyan csinálom, de még angolul is megy. Bizonyíték: nincs sok barátom... :D
5. Utálom a magyar szinkront. Két éve jött rám, amikor apu rákényszerített, hogyha már Angliában élek, akkor csak angolul nézhetek tévét - így le lettem tiltva a magyar szinkronról. Amikor három hónappal később láttam egy filmet magyarul, nem jutottam tovább tíz percnél.
6. Az egyik barátnőm oda van az unikornisokért, úgyhogy a szülinapjára felöltöztettem a kutyámat egyszarvúnak, és Jessica egész nap vele játszott. (Nem, nincs semmi baja, csak oda van az unikornisokért. Kb úgy, mint én a Teen Wolfért.)
7. Megfáztam, így most végre használhattam a gépem, ugyanis le voltam tiltva róla.
8. A kedvenc színem a méregzöld és a fekete - elég sötét lélek vagyok, de a vicceim kiválóak. 
9. My Chemical Romance, Panic! at the disco és Green Day az életem. Zene nélkül szó szerint zombivé válnék - egyszer elvették a mobilom, és azon a napon sikerült mindenkit kiborítanom. 
10. A lehető legkomolyabb helyzeteket is megpróbálom elviccelni. Egyszerűen nem bírom a feszültséget, ami elég kiborító, tekintve, hogy - mint Stiles - én is eléggé érzéketlennek tűnök.

Kérdések:
1. Mi a kedvenc zeneszámod?
Pff. Jó kérdés. Most komolyan választanom kell? Oké, legyen mondjuk A My Chemical Romancetól a "Welcome to the Black Parade", "Teenagers", és Green Daytől a "Kill the DJ" és "American Idiot." Persze ki nem hagyhatjuk a Panic! at the Discotól a "Miss Jacksont". De ha egy kicsit szomorúbb hangulatom van, akkor hajlamos vagyok The Frayt hallgatni, pl 'Found me', és 'how to save a life'. Plusz, ki nem hagyhatom a The Cab - "Angel with the shotgun"-t. Na látod, ezért ne kérdezd meg mi a kedvenc számom. Még órákig tudnám sorolni :D
2. Írás közben hallgatsz zenét? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?
Attól függ. Általában igen, próbálok a történethez hasonló hangulatú zenét hallgatni, hogy több ihletet kapjak, de van, amikor a zene csak eltereli a figyelmemet. De általában hallgatok.
3. Melyik könyvet olvastad utoljára?
Huh, jó kérdés. Igazából már legalább fél éve olvastam igazán könyvet - ne öljetek meg! -, mivel az Útvesztő (Angolul, bocsi mindenki, de a fordítás szar) után nem éreztem úgy, hogy bele tudok kezdeni egy új könyvbe. Na, még mindig nem. Persze a fanfictionok mennek ezerrel, és olvastam egy pár könyvet még utána (az utolsó a Book Thief volt), de most inkább rákaptam a sorozatokra. (Arrow, Flash, The 100, Teen Wolf)
4.  Hány blognak vagy a rendszeres olvasója? Linkeld be őket! (Oké, tíz fölött már ne :D)
Az a probléma, hogy nagyon sok blogra vagyok feliratkozva, de a nagy részét nem nézem meg újra. Ez eléggé szomorú, de azért egy párat tényleg követek :)
5. Mik vannak kint a faladon? (poszter, fényképek)
Mivel bérelünk lakást - iszonyú drágák a házak skóciában! -, ezért nem rakhatok ki semmit, de a magyarországi házunkban a falamon van egy nagy fotómontázs a barátaimról, egy csomó plakát a kedvenc bandáimról, és persze az összes jó rajzaim. Imádok rajzolni :)
6.  Szerinted miért jó szerelmesnek lenni?
Jó kérdés. Személy szerint azt gondolom, hogy nem mindig jó szerelmesnek lenni, de az az érzés, amikor van valaki, akiért bármit megtennél, és aki ugyanőgy szeret téged, felfoghatatlan. Boldoggá tesz téged, és ez a legfontosabb. Mert amikor az ember szerelmét viszonozzák, az tesz minket boldoggá, és legtöbbször ez az, ami hiányzik egy ember életéből.
7.  Ki a kedvenc színészed?
Uh. Hát... DylanO'brienTylerHoechlinTylerPoseyHollandésCrystalésazegészTeenWolfszereplők. De ha őket nem számítjuk, akkor meg kell jegyezni, Johnny Depp az örök. Plusz Thomas Brodie Sangster. :D
8.  Mi az az egy szó, amivel jellemeznéd magad?
Hmm... Védekező? Vagy Szarkasztikus. Mindenesetre mindig a vicceket használom arra, hogy védjem magam, és hogy kizárjam az embereket. Itt jó érzés, hogy senki nem ismer, mivel álnéven írok, így gond nélkül megoszthatom ezeket a gondolatokat. :)
9. Melyik a kedvenc idézeted? Kitől van?
"Great. We're All Bloody Inspired." - Newt, Útvesztő. Leginkább azért szeretem ezt az idézetet, mert lehet érezni, ahogyan a fiú szarkazmust használ arra, hogy elrejtse az érzelmeit. Ez a mondat miatt éreztem úgy, hogy hasonlóak vagyunk Newttal (Plusz én folyamatosan kitöröm a bokámat.)
10. Mit szeretsz a blogolásban?
Leginkább azt, hogy Anonymus vagyok. Senki nem tudja, ki vagyok igazából, és mindenki őszintén megmondthatja a véleményét a blogodról. Senki nem fog hazudni, vagy cikizni az életed végéig. Meg persze jó érzés kiírni magamból a gondokat - és persze semminél nincsen jobb érzés, mint amikor kapsz egypár olvasót.

Az én tíz kérdésem:
1. Miért kezdtél el blogolni?
2. Kedvenc sorozat? Miért?
3. Mi a legjellemzőbb tulajdonságod?
4. Melyik karakterrel érzed úgy, hogy hasonlítotok? (lehet könyv/film/sorozat karakter is :))
4. Van testvéred? Milyen a kapcsolalotok? Ha nincs, milyen testvért szeretnél?
5. Ha megváltoztathatnád a neved, mi lenne?
6. Milyen nyelven szeretnél beszélni, ami nem magyar? 
7. Kedvenc idézet? :)
8. Kedvenc könyv? Mi tetszett benne annyira?
9. Van valami különleges tehetséged?
10. Ha lenne egy szuperképességed, mi lenne és miért?

Akiknek küldöm:
(Bocsi, de a harmadik, akinek küldeném, attól kaptam, és nincs több blog, akinek küldhetném :()




2 megjegyzés: